ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
εκπαιδευτικός: Ανδρέας
Βιτούλας
ειδικότητα: ΠΕ01
Γνωστικό αντικείμενο:
Θρησκευτικά
Διδακτική ενότητα:
Μπορούν οι άνθρωποι να εικονίζουν τον
Θεό;- Η απεικόνιση του Θεού στον χριστιανισμό
Τάξη: Β´
Γυμνασίου
2η διδακτική ώρα
Α. Βλέποντας συγκριτικά τις δύο παραπάνω εικόνες να απαντήσετε στα
ερωτήματα:
- Τι βλέπεις;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Ποιες κύριες διαφορές μπορείς να επισημάνεις;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Επηρεάζουν
τη ζωή του ανθρώπου οι διαφορετικές αντιλήψεις για την Ανάσταση και πώς;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β. Μετά την
προβολή για τον Πανσέληνο να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
·
ποια αισθητικά
χαρακτηριστικά διαμόρφωσαν τη ζωγραφική στη Δύση;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
·
ποιο σκοπό υπηρετεί η
βυζαντινή εικόνα;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
·
τι αισθητικός
χαρακτήρας προκύπτει από τις διαφορετικές προσεγγίσεις;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
·
ποιο πρότυπο ανθρώπου
υπονοεί η τέχνη στην Ανατολή και ποιο στη Δύση;
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
·
ποια η σχέση των δύο
προσεγγίσεων με τη φύση και την ιστορία;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου